De Boomkwekerij in een nieuw, moderner jasje
De Boomkwekerij heeft een nieuw uiterlijk gekregen. Dit geldt voor het papieren magazine, maar ook voor alle digitale uitingen.
Hoe kun je je voorbereiden op droge periodes?
Droogte staat hoog op de agenda. Kwekers en hoveniers investeren in preventieve maatregelen of zijn van plan dat te doen. Ook particuliere klanten vragen er naar. Maar wat zijn de mogelijkheden?
Bloem&Blad Ondernemersplein op Trendz
Eind augustus was Bloem&Blad met het Bloem&Blad Ondernemersplein aanwezig op Trendz. Het betrof een succesvolle samenwerking met diverse leveranciers, arrangeurs en een opleidingsinstituut. Wilt iu ook met ons samenwerken? Lees dan verder.
Nieuwe titel: Tuinwerk
Eind augustus is TuinWerk geïntroduceerd, een blad voor hoveniers die hun vakkennis op peil willen houden. Het eerste nummer staat in het teken van klimaat, wateropvang in de tuin en hoe om te gaan met droogte die steeds nijpender lijkt te worden.
Bereik je klanten wanneer je concurrent op het strand ligt !
In de zomervakantie stoppen met adverteren? Niet bij Hortipoint Media. Maak gebruik van onze zomeractie en versla je concurrent.
Zo krijgt de marketing van een beurs een extra kick
Met een digitaal beursmagazine krijgt de marketing een extra kick. Want de content is makkelijker te verspreiden en kan een groter bereik realiseren.