Op de inhoud van deze pagina berust auteursrecht.
logo

De Boomkwekerij in een nieuw, moderner jasje

Aanstaande vrijdag ligt de vernieuwde De Boomkwekerij bij de lezers op de mat. Het blad heeft een grondige restyling doorgemaakt. Zo is op de cover het lettertype van het logo aangepast en is de ondergrond van het logo nu oranje. In het blad zijn de vaste rubrieken en artikelen nadrukkelijker geordend, waardoor het blad veel overzichtelijker is. Ook is er meer aandacht voor beeld.

De vernieuwde Boomkwekerij

Met meer aandacht voor beeld, een nieuw logo en een overzichtelijke indeling.

Tegenwoordig beperkt De Boomkwekerij zich niet alleen tot papier. Elke editie van het magazine wordt ook digitaal uitgegeven. De digitale magazines bevatten extra informatie, waarover onze doelgroep via de website wordt geïnformeerd. Niet alleen het papieren product, maar ook ons digitale magazine, de website en onze social media kanalen zijn aan de nieuwe stijl aangepast en hebben oranje accenten gekregen.