Contentmarketing en adverteren

Passende antwoorden op uw marketingvraagstukken

Hortipoint Media biedt, met haar verschillende vaktitels in de groene- en sierteeltsector, diverse mogelijkheden om de voor u perfecte doelgroep te bereiken.

Branded Content

Samen met u leggen wij uw verhaal vast en plaatsen dat in één of meerdere van onze magazines (print en digitaal). 

Branded content is een redactioneel artikel dat bestaat uit een spread (2 pagina’s) met tekst en fotografie. U kunt ervoor kiezen om één verhaal te brengen, maar u kunt ook uw boodschap in een serie verpakken. 

Met deze vorm van content marketing kunt u uw onderscheidend vermogen het best onder de aandacht van uw doelgroep brengen, waardoor uw merk met inhoud geladen wordt. Bovendien blijkt uit onderzoek van Readers Digest dat branded content een nog hogere impact heeft dan de traditionele vormen van adverteren.

Advertorial

Met een advertorial kunt u meer van uw boodschap kwijt dan in een advertentie. Een advertorial wordt door u zelf aangeleverd en kan tekst en beeld bevatten. Met deze vorm van contentmarketing werkt u aan uw merkbekendheid en tegelijkertijd geeft u wat meer van uw propositie prijs.

Advertenties

Door te adverteren bouwt u aan uw merkbekendheid. Al onze titels zijn marktleider in hun segment. Daardoor bent u ervan verzekerd dat u uw doelgroep bereikt.

Zie voor meer informatie over onze titels: Vakblad voor de Bloemisterij, Bloem&Blad, Tuin en Landschap, Greenity, De Boomkwekerij, Floribusiness.com, PlatformBloem en PlatformGroen.

Voor meer informatie, neem contact op met Masja Pit 071 5659645 of mail naar media@hortipoint.nl.

Digitale mogelijkheden

Op de websites van de vakbladen en de digitale nieuwsbrieven bieden wij diverse mogelijkheden om een nog bredere doelgroep binnen de groene- en sierteelt sector te bereiken. Digitaal vergroot u niet alleen uw bereik, u maakt deze ook meetbaar. Bekijk per titel welke mogelijkheden er voor u zij of neem contact met ons op voor een advies op maat.